понеделник, 12 декември 2011 г.

Толкова ми е студено, че не ми се пише

А и защо да пиша?
чета Екзюпери: нямам сили за нищо.
Междувременно животът си върви, утре съм на работа и все още нямам планове за Нова година. Отсега усещам вълните на депресията, която ще ме помете.
И довечера ще трябва пак да говоря с майка си и да я лъжа.
И скоро НАИСТИНА, ама НАИСТИНА да отида на ледена. С хубав лед. И да бъдем само аз и хубавият лед. Защото направо не вярвам колко ми липсва онова усещане на плъзгане, летене, самовглъбяване, което те обсебва изцяло.


Имаме си, значи, тук едни зелени плодове, приличат на грейпфрути, само че не са и са супер вкусни.
Също така, духалката ни гледа.
За финал оставям шокиращото откритие отпреди ден: направих си the fingernail test и очевидно съм лесбийка. Изглежда ми като все по-добра новина.


отивам да умра от студ и Екзюпери. <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар